Offerte aanvragen
Winkelwagen0
€ 0,00 incl. BTW
In winkelwagen:
Totaalbedrag (incl. BTW) € 0,00
Bestellen
  • Gratis bezorgd vanaf € 250,-

  • Snelle en flexibele levering

  • Vakkundig advies voor elke klus

  • Vloerverwarming direct van de fabriek

Retourservice


Wilt u uw aankoop retourneren? En zijn uw 30 kalenderdagen bedenktijd nog niet voorbij? Dan kun u uw product gewoon retourneren, zonder opgave van reden. Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te beoordelen of u het wenst te behouden. Indien het mogelijk is ontvangen wij het product graag in de originele productverpakking. Wanneer dit niet mogelijk is dan verzoeken wij u vriendelijk om het te retourneren product dusdanig te verpakken dat het tijdens transport goed beschermd is tegen beschadigen.
Was het product bij ontvangst defect en/of beschadigd, en wilt u het daarom terugsturen? Dan is het belangrijk het mankement zo snel en nauwkeurig mogelijk aan ons te melden. De termijn die hiervoor gehanteerd wordt is minimaal twee maanden na ontdekking van het gebrek.


Retourprocedure

Als u de volgende punten stapsgewijs doorloopt, kunnen we u het snelst en best van dienst zijn bij het retourneren van uw product.

  1. Bespaar uzelf veel tijd en moeite en lees voordat u uw product retourneert aandachtig de retourvoorwaarden. Daarin vindt u informatie over onder andere schadevergoedingen en niet-retourneerbare producten.
  2. Voldoet uw product aan de retourvoorwaarden? Meld uw retour dan aan via "Mijn Direct" en geef via uw bestelgeschiedenis aan welke producten u retour wilt sturen. Vervolgens kunt u bij opmerkingen aangeven of u het aankoopbedrag teruggestort wilt krijgen of een vervangend product wilt ontvangen.
    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd). Bij een ruil geldt dat, als het vervangende product goedkoper is dan het oorspronkelijk bestelde product, u het verschil terugkrijgt; is het duurder, dan moet u het verschil bijbetalen.

    Let op :
    Producten terugsturen doet u naar het adres op het retourformulier en dit is op eigen kosten en voor eigen risico.
  1. Wanneer dit mogelijk is, zorgt u er dan voor dat het te retourneren product in de originele verpakking zit of verpak het dusdanig dat er geen beschadigingen kunnen ontstaan. Het product dient vrij van gebruikssporen te zijn en compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour gestuurd te worden. Neem bij het verpakken als uitgangspunt dat de buitenste verpakking (omdoos) het product en de verpakking daarvan tijdens transport goed moet beschermen. Zie voor meer informatie de verpakkingsadviezen hieronder.
  2. Zodra we de retourzending ontvangen hebben, controleren we of deze compleet en intact is. Als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag terug of versturen we het vervangende product. Indien het vervangende product duurder is dan het oorspronkelijk bestelde product (en u moet bijbetalen), wordt het vervangende product verzonden zodra we de bijbetaling hebben ontvangen en verwerkt.
  3. Let u erop dat wij wachten met terugbetalen totdat wij het product retour hebben ontvangen óf tot u heeft aangetoond dat u producten heeft teruggezonden (afhankelijk van welk tijdstip eerst valt). U dient de producten zonder uitstel en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of retour te brengen.

*) Wanneer u uw bestelling zonder aanmelding aan ons retourneert dan dient u ons middels een herroepingsformulier
of in een begeleidend schrijven te informeren dat het een retourzending betreft.


Verpakkingsadviezen

Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van de retourzending voor een goede bescherming tijdens transport. Maar wat zijn precies de kenmerken van een goede verpakking? We hebben hieronder een aantal aanbevelingen voor u op een rijtje gezet. Volgt u deze aanbevelingen, dan is de retourzending beter beschermd en kunnen we deze sneller ontvangen en verwerken. Alvast bedankt voor uw medewerking.

  1. Stuurt u een bestelling binnen de bedenktijd terug, dan is het belangrijk alle meegeleverde accessoires (kabels, aansluitmateriaal, handleidingen enzovoort) bij te sluiten. Is de retourzending niet compleet, dan is het mogelijk dat de waarde van de ontbrekende accessoires op de aankoopwaarde van de retourzending in mindering wordt gebracht. Stuurt u een bestelling buiten de bedenktijd terug, dan is het juist belangrijk meegeleverde accessoires niet bij te sluiten, tenzij deze essentieel zijn om het mankement te constateren of deze het mankement veroorzaken.
  2. Probeer de originele verpakking te gebruiken, dus de verpakking waarin u uw bestelling hebt ontvangen, indien dit redelijkerwijs mogelijk is. Daarbij horen ook de buitenste doos (omdoos) en eventuele daarbij geleverde opvulmaterialen. 
  3. Gebruik altijd materiaal van hoge kwaliteit. Neem stevigheid, stootvastheid en duurzaamheid als maatstaven als u uw verpakkingsmaterialen kiest.
  4. Kies dozen van karton, met een omslag van goede kwaliteit. Gebruik voor waardevolle producten dubbellaags karton.
  5. Gebruik, indien nodig, plakband om de omdoos goed te sluiten. Als u de originele verpakking dichtplakt, gebruik dan géén pvc- of ducttape, maar uitsluitend sterke, transparante plakband. Dit om de kans op beschadiging van de verpakking te minimaliseren.
  6. Verpak breekbare goederen in het midden van de omdoos en zorg ervoor dat ze de zijdes van de omdoos tijdens transport niet kunnen raken. Uw product dient aan alle kanten goed tegen mogelijke schokken en stoten te worden beschermd.
  7. Maak gebruik van schokdempende vulmaterialen, met name om ervoor te zorgen dat de inhoud van de omdoos niet verschuift. Vul de doos niet te weinig en niet te veel: dozen die te weinig gevuld zijn, kunnen in elkaar zakken, en dozen die te veel gevuld zijn, kunnen scheuren.
  8. Maak in het geval van niet al te stevige materialen gebruik van labels met de tekst ‘this side up’ (deze kant boven) en een pijl omhoog, of schrijf en teken dit met een watervaste viltstift duidelijk zichtbaar op de omdoos.
  9. Als u een doos hergebruikt, verwijder dan eventuele labels en stickers om verwarring te voorkomen. Zorg er ook voor dat de doos in goede staat verkeert en niet versleten is.
  10. Vul het retouradres duidelijk en volledig in, bij voorkeur met een watervaste viltstift. Maak bij met de hand beschreven labels uitsluitend gebruik van hoofdletters voor de beste leesbaarheid.

Service

Op werkdagen voor 15:30 besteld, is de volgende werkdag geleverd Vraag een offerte aan Contactformulier Gratis legplan Klantendienst